יום שבת, 25 ביולי 2009

אמו של יוגב.

שמי ענת ואני אמו של יוגב, תינוק בן שנה וחצי.
בתקופה האחרונה יוגבי לא מרגיש טוב , אני פוחדת שהוא מתחיל לפתח משהו.
היום אחרי שלקחתי אותו מהגן שמתי לב לבטן הנפוחה שיש לו.
שאלתי את הגננת אם היא שמה לב לדברים מיוחדים אצל יוגב לעומת שאר הילדים בגן,
והיא סיפרה לי שהיא שמה לב שלאחרונה הבטן שלו נפוחה יחסית, ושהוא לא מתפתח באופן תקין(הוא די קטן יחסית לשאר הילדים בגן).
סיפרתי את זה לאבנר (בעלי) אבל הוא אומר שלכל תינוק יש קצב התפתחות שונה ואני לא צריכה לדאוג מזה. בנוסף לכך הוא החל לשלשל ולצואתו ישנו ריח חריף מאוד, ריח ממש לא נעים.
אולי זה בגלל אוכל ספציפי שהוא אכל שגרם לו לקלקול קיבה?
חוץ מהאוכל שהוא אוכל בגן, הוא מאוד אוהבת לאכול את המאפים של אמי רחל.
אני מקווה שאני לא שוכחת משהו...
אני לא יודתע מה לעשות, יכול להיות שאני סתם פרנואידית אבל זה עדיין מלחיץ אותי.
אשמח אם תענה לי בהקדם האפשרי,
תודה מראש,
ענת.

3 תגובות: